Co dělat v případě zájmu o naše služby?
Co dělat v případě zájmu o naše služby?
Kontaktujte sociálního pracovníka dané pobočky a zároveň je možné zaslat písemnou žádost o poskytování sociální služby:
Global Partner sociální služby s.r.o.:
- Žádost ke stažení (Pečovatelská služba, Osobní asistence, Sociálně aktivizační služby pro seniory a osoby se zdravotním postižením)
Global Partner Péče z.ú.:
- Žádost ke stažení (Odlehčovací služba)
- Žádost ke stažení (Osobní asistence)
- Žádost ke stažení (Pečovatelská služba)
Po obdržení Žádosti Vás bude kontaktovat sociální pracovník dané pobočky, který si s Vámi domluví osobní schůzku.
Žádost může podat:
- zájemce o službu
- zmocněnec
- opatrovník
Důvody pro možné odmítnutí Vaší Žádosti o poskytování sociální služby dle §91, odst. 3, zákona o sociálních službách.
- poskytovatel neposkytuje sociální službu, o kterou osoba žádá, a to i s ohledem na vymezení okruhu osob v registru poskytovatelů sociálních služeb,
- nemá dostatečnou kapacitu k poskytnutí sociální služby, o kterou osoba žádá,
- zdravotní stav osoby, která žádá o poskytnutí pobytové sociální služby, vylučuje poskytnutí takové sociální služby, tyto zdravotní stavy stanoví prováděcí právní předpis nebo
- osobě, která žádá o poskytnutí sociální služby, vypověděl v době kratší než 6 měsíců před touto žádostí smlouvu o poskytnutí téže sociální služby z důvodu povinností vyplývajících ze smlouvy

Jak funguje
naše spolupráce
1. krok
Schůzka se sociálním pracovníkem
Sociální pracovník provede sociální šetření v domácím prostředí klienta za účelem zjištění jeho individuálních potřeb
2. krok
Vytvoření plánu pomoci
Na základě sociálního šetření sestaví sociální pracovník individuální plán podpory, který zohledňuje konkrétní potřeby klienta a navrhuje rozsah a formu poskytovaných služeb.
3. krok
Pomoc, podpora a péče u vás doma
V předem domluvených časech dochází do domácnosti klienta pracovníci v sociálních službách, kteří poskytují pomoc, podporu a péči dle sjednaného individuálního plánu.
4. krok
Průběžné hodnocení poskytované služby
Sociální pracovník je s vámi v pravidelném kontaktu a sleduje, zda pomoc odpovídá vašim aktuálním potřebám. Pokud se vaše situace změní, může být rozsah nebo forma služby upravena.