- Vedení týmu regionálních manažerů v regionu Čechy
- Rozvoj a podpora sociálních služeb v regionu, zejména s ohledem na podporu financování ze strany veřejných i soukromých subjektů
- Koordinace poskytování služeb s partnerskými organizacemi, poskytovateli zdravotních a sociálních služeb
- Zodpovědnost za metodické vedení registrovaných sociálních služeb
- Zodpovědnost za efektivitu a hospodárnost služeb v regionu
- Sledování a aplikace aktuálních legislativních požadavků s cílem zajistit právní bezchybnost a funkčnost poskytovaných služeb.
- Zajištění celkové prezentace a propagace společnosti (komunikace s kraji, městy, obcemi a dalším partnery)
- Podpora chodu svěřených poboček
- Střídání práce v kanceláři a na schůzkách napříč celým regionem
Co budete potřebovat?
- Ukončené vysokoškolské vzdělání, ideálně v oboru sociální práce
- Praxi v sociálních službách alespoň 3 roky
- Znalost související legislativy – zákon o sociálních službách, zákoník práce
- Praxi na vedoucí pozici minimálně 3 roky
- Výborné komunikační dovednosti a schopnost sebeprezentace
- Uživatelskou znalost MS Office, zejména Excel
- Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
- Bezúhonnost, spolehlivost, pečlivost
Co vám za to nabídneme
- Smysluplnou práci, která mění životy lidí
- Práci na plný úvazek
- Flexibilní pracovní dobu
- Týmovou spolupráci a přátelské pracovní prostředí
- Stravenkový paušál
- Služební auto, mobil, notebook
- 5 týdnů dovolené, 3 volné dny navíc a další benefity (multisport, podpora vzdělávání)
- Pracovní smlouvu na dobu určitou jednoho roku, s možností prodloužení na dobu neurčitou)
- Nástup možný ihned, popřípadě dohodou, na tu pravou nebo pravého si rádi počkáme 😊
Předpoklad průběhu výběrového řízení:
- kolo: pohovory s uchazeči přes online platformy (teams, webex nebo jiné),
2. kolo: osobní pohovory s uchazeči v Praze
Pošlete nám prosím své životopisy v českém jazyce, a to ve formátu PDF. Těšíme se na vás :)