- Koordinace péče pro klienty v obecné paliativní péči a podpora jejich neformálních pečujících
- Budování a rozvoj sítě odborníků a organizací zapojených do paliativní péče
- Úzká spolupráce s multidisciplinárním týmem (lékaři, sestrami, sociálními pracovníky, psychology, duchovními poradci)
- Vytváření individuálních plánů péče a jejich implementace
- Poskytování odborného poradenství rodinám a organizace vzdělávacích aktivit (workshopy pro rodiny a aktéry, zejména ohledně komunikace a spolupráce)
- Aktivní přispění k udržitelnosti projektu po skončení 2letého grantového financování (spolupráce s fundraisery při hledání dalších možností financování)
- Práce v kanceláři, na schůzkách i v domácím prostředí (u klientů doma)
Co potřebujete pro její vykonávání
- VŠ vzdělání v oblasti zdravotní nebo sociální péče, případně jiného humanitního oboru
- Výborné komunikační schopnosti, včetně zvládání krizové komunikace s klíčovými aktéry v organizaci i mimo ni (s lékaři, úřady, pacienty, neformálními pečujícími a další pečujícími organizacemi)
- Odhodlanost pomáhat lidem a schopnost empatie
- Schopnost efektivně komunikovat a spolupracovat v týmu i napříč organizacemi
- Samostatnost a chuť inovovat systém péče
- Zájem o advokacii a působení na systémové změny vedoucí k uspokojování potřeb cílové skupiny (příjemci obecné paliativní péče)
- Zkušenosti v paliativní péči jsou vítány, jiné praxe mohou být pro vás také výhodou (praxe v rámci odborného sociální poradenství, terénní sociální práce, paliativní péče, řízení ošetřovatelských procesů nebo domácí péče)
- Řidičský průkaz skupiny B (auto na referentský režim od firmy) a ochotu cestovat po regionu (Praha a okolí)
Co vám za to nabídneme
- Smysluplnou práci, která mění životy lidí
- Mzdu 40.000 Kč (při úvazku 1,0) a podporu profesního rozvoje
- Smlouvu na plný nebo částečný úvazek
- Flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova
- Týmovou spolupráci a přátelské pracovní prostředí
- Stravenkový paušál
- 5 týdnů dovolené, 3 volné dny navíc a další benefity
- Pracovní smlouvu na 2 roky (trvání grantu), ale rádi budeme pokračovat i v dalším období ve stejné nebo podobné oblasti, když se nám vzájemná spolupráce osvědčí
- Předpokládaný nástup únor 2025 nebo dle dohody, na tu pravou nebo na toho pravého si rádi počkáme 🙂
Předpoklad průběhu výběrového řízení:
- kolo: pohovory s uchazeči přes online platformy (teams, webex nebo jiné), od ledna 2025
2. kolo: osobní pohovory s uchazeči v Praze
Pošlete nám prosím své životopisy v českém jazyce, a to ve formátu PDF. Těšíme se na vás :)